dinsdag 13 november 2007

Sneeuw sneeuw sneeuw

Gelukkig had ik op tijd al mijn mutsen getest... het is al begonnen met sneeuwen!
Hier enkele foto's van in de ardennen.


Hier een foto van Val Thorens, vandaag:



Het belooft dus een top seizoen te worden!


Maar geen nood, ik zit er goed ingeduffeld en de kachel brandt! Gezelligheid troef!


Ik moet toch ook een beetje voorbereid zijn, voor als ik naar de bergen trek!

O ja, ik heb het goed gesteld bij de onthaalmoeder -Lieve-, maar ik heb wel mijn mama een beetje gemist. Ik heb het dan ook wel een beetje laten horen, maar ik heb ook flink geslapen en gedronken. Vrijdag mag ik terug!

3 opmerkingen:

Astrid zei

Joehoeeeee, wij hebben ook elke dag de webcam even aan!! Wat is het toch mooi hè. Nu maar hopen dat het ook koud blijft daar. Jammer dat jullie pas in de voorjaarsvakantie komen, maar hopelijk zien we elkaar nog een keer voordat ik met pappa en mamma naar VT vertrek om kennis te maken met iedereen daar!
KUS OLIVIA

ps: en de muts die jij op de 3e foto op hebt heb ik ook. haha... goeie smaak heb jij!

Anoniem zei

Voor mij wordt het zon, zon, zon
en de friste opzoeken. Ik zal jullie wel van heel dichtbij blijven volgen!

Ine en Mathias zei

Hey lieve kleine thorah!!

Sneeuw kunnen wij ons nie voorstellen, hebben eindelijk de zon ontdekt en t is super!! Hebben het einde van het regenseizoen geweten maar nu is het veel beter... Alles goed met jullie daar? Geniet van de kleine spruit en de mutsen zijn zalig btw!! Hehe, je kan niet goed genoeg voorbereid zijn op de winter!
Dikke Zoen vanuit het paradijs! Mathias en Ine Xxxx