maandag 10 september 2007

Mijn doopviering

Ondertussen ben ik 1 maand oud en super flink ;)

Gisteren was het mijn doopsel en een daarbij horend feestje. De muziek was van Sigur Ros hoppĂ­polla version, echt mooi en rustgevend. Ik heb dan ook bijna de ganse viering geslapen. Zelfs toen ze me zalfden en doopten, met water over m'n hoofd ben ik niet wakker geworden.



Hier enkele korte tekstjes van tijdens de viering:

Welkom, kleine Torah,
Welkom in deze wereld, welkom bij ons.
Het leven ligt voor je, alles is nog mogelijk.
Veel zal je gegeven worden maar veel zal je zelf moeten doen.
Ook al is het leven geen spelletje,
Beleef het toch maar, zolang je kind mag zijn.
Veel geluk Torah, dat wensen we je toe.
We hopen dat we je daarbij mogen helpen.

Teder als jouw glimlach
Even breekbaar en teer
Liever zonder woorden
Want dat is zoveel meer
Meer dan ik kan zeggen
Dat besef ik elke keer
Als ik jou weer zie.

Geen opmerkingen: